Imate prav. Kaj bi sploh rad povedal s tem? No, gledal sem svetovno prvenstvo v biatlonu in to malo mesto s 6.800 prebivalci primerjal z Domžalami. Seveda je to težko, ker sta si mesti zelo različni, pa vendar. Lahko ju primerjamo vsaj v dveh stvareh. Športu in prepoznavnosti.
Te dni je potekel rok za prijavo na mesto direktorja Zavoda za šport in rekreacijo Domžale. Zanimivo je, da razpis ni bil objavljen v občinskem glasilu Slamnik ampak samo v časniku Delo in na spletni strani občine. Na ta način kar nekaj kandidatov ni uspelo oddati svoje kandidature. Sam vem za vsaj dva.
Veseli me, da bo prišlo do spremembe v vodstvu zavoda saj je več kot očitno, da določene stvari že leta ne funkcionirajo. Obveščenost klubov o delovanju zavoda in razpisih je izjemno slaba. Praktično je ni. V preteklem letu se Svet zavoda praktično ni sestajal čeprav bi po statutu moral imeti vsaj dve seji na leto.
O infrastrukturi pa sploh ne gre izgubljati besed. Če občina kot je Domžale, s svojim 31 milijonskim proračunom ni sposobna postaviti ene športne dvorane, lahko tudi montažne, potem pa res ne vem kaj je sploh sposobna. Tako pa imamo celo vrsto malih klubov, ki imajo veliko članov, predvsem otrok, pa se vedno znova znajdejo pred dilemo, kje dobiti prostor za vadbo. Vodje teh klubov, ki po večini to delo opravljajo praktično prostovoljsko, bi si vsekakor zaslužili več podpore Zavoda za šport in same občine. Edini rekreacijski tek, ki poteka v občini organiziramo Socialni demokrati. Seveda prostovoljno. Zavodu do sedaj ni uspelo postaviti nič podobnega. Lani so »svoj tek« celo odpovedali. V zavodu seveda vse deluje po načelu vladajoče politike. Tako se že kar nekaj časa ve, kdo bo novi direktor. No, direktorica. Pa vendar, pustimo se presenetiti.
Druga zadeva, ki nas pa še bolj razlikuje od mesteca v naslovu pa je prepoznavnost. Domžale so poznane po socialističnem mitu o najbogatejšem mestu v Jugoslaviji. Ali je bilo to res ali ne, danes niti ni pomembno. Vendar ustvarja iluzijo, da je še vedno tako.
Po čem drugem pa smo še poznani? Pa se dajmo osredotočiti samo na prostor Slovenije. Ime mesta se pojavlja samo v povezavi z nogometnim klubom. Drugače ga v medijih ni. Ampak res ga ni. In to sedma največja občina po številu prebivalcev v Sloveniji.
Da bi izvedeli o kakšnih dogodkih oz. prireditvah, ki niso samo lokalnega značaja je misija nemogoče. Pa ne zato, ker ne bi hoteli poročati o Domžalah. Ampak ker takih dogodkov pač ni.
Domžale bi morale začeti s premišljenim razvojem mesta kot blagovne znamke. To pa zahteva usklajeno delo na področju športa, gospodarstva in pa seveda turizma za katerega vlada splošno prepričanje v Domžalah, da pri nas pač nima kaj iskati. Se ne strinjam. Samo začeti je treba. In na ta začetek čakamo že tretji mandat …
Uroš Breznik, SD, občinski svetnik