Kolesarska torbica Ziggie Bag je skoraj v celoti izdelana iz odpadnih kolesarskih zračnic. Mladi podjetniki prva prednaročila zanjo zbirajo na Kickstarterju.
Te so namesto na smetišče romale v njegovo klet, kjer je iz starih zračnic izdelal kolesarske torbe in jih opremil z baterijo za polnjenje telefona na kolesu ter lučko na sprednji strani torbice.
Vprašanje: Kaj narediti z vsemi zavrženimi zračnicami?
Mladi Domžalčan je sicer navdušen kolesar. Dela v družinskem kolesarskem centru, lani pa se je začel bolj intenzivno ukvarjati z uvozom in prodajo zračnic v Sloveniji. Pri tem je ugotovil, da preveč denarja »zmečemo« za izdelavo, prevoz in prodajo zračnic, ki jih potem kar hitro zavržemo. »Vsak teden se je zavrgla velika količina zračnic in gum. Vprašal sem se, kaj bi se dalo s tega narediti, saj gre za uporaben in trpežen material,« pravi.
Kako trpežen? Bauer razlaga, da narejeno torbico namažejo s sredstvom za večjo odpornost gume in trdi, da se dobro obnese tako na močnem soncu kot v nalivih dežja.
Ena ura za ročno izdelavo torbice
Za izdelavo ene torbice ekipa uporabi od dve do štiri zračnice. Proizvodnja bo po zagotovilih sogovornika potekala ročno v Domžalah. »Za izdelavo prototipa potrebujemo več kot eno uro, ta čas se bo kasneje skrajšal,« dodaja Bauer. Kaj pa, če bodo naročila presegla pričakovanja? »To so seveda pozitivne težave – v takem primeru bomo ekipo povečali in čim hitreje odreagirali. Smo mladi in zagnani – včasih nam manjka izkušenj, vendar se tako kot vsi ostali učimo na napakah. Predvsem pa bi radi izpostavili – to je naša strast, in smo izjemno fleksibilni in pripravljeni veliko delati.«
Na Kickstarter po prva naročila
Ekipa je začetek pomladi in z njo kolesarske sezone izkoristila za predstavitev naKickstarterju. Na priljubljeni platformi za množično financiranje zbirajo 12 tisoč dolarjev. Če bodo uspešni, nameravajo denar porabiti za trenutne redne stroške in nadaljnji razvoj. (Tukaj lahko podprete projekt.)
Cena osnovne različice – take, ki gre pod sedež kolesa – je za najhitrejše podpornike (early birds) na Kickstarterju 19 dolarjev, 35 dolarjev medtem stane torbica brez baterije in lučke; 70 dolarjev pa torbica z LED lučko in baterijo. Prve torbice naj bi podpornikom začeli odpošiljati poleti.
Na sprednjo stran torbice so dodali LED-diodo, ki lahko še poveča vidnost kolesarja v prometu tako, da nadomesti ali – še boljše – nadgradi osvetlitev samostojne sprednje luči kolesa.
Plan A in plan B
Na Kickstarterju sicer ciljajo predvsem na potencialne kupce iz ZDA in Avstralije, kasneje pa bo prodaja, vsaj tak je načrt, stekla tudi v trgovinah po Sloveniji. »Cilj so predvsem urbani kolesarji, ki so ekološko ozaveščeni, vendar pa so tudi modni privrženci. Tako želimo združiti ekologijo, šport in modo. Cilj pa so tudi vsi, ki jim je ekologija vodilo v življenju,« razlaga Bauer.
Ekipa ima pripravljen tudi načrt v primeru neuspeha na Kickstarterju – preusmeriti se izključno na slovenski trg in zagnati prodajo v slovenskih kolesarskih centrih ter se potem počasi širiti na mednarodni trg.
Kaj smo se naučili pri pripravi na kampanjo
“Zelo pomembna je prava ekipa, ki verjame v to kar dela. To namreč zelo olajša zadevo, ker se lahko zanesemo drug na drugega in smo fleksibilni ter takoj odreagiramo. Žrtvovati moraš veliko časa, prostega časa, in zato je pomembno, da imaš prave ljudi.
O vašem izdelku morate povedati čim več ljudem – vsak pozna nekoga, za kogar ti sploh ne veš in ti lahko pomaga. Dober PR je tako bistvo v tem svetu, kjer se prodaja že čisto vse.”
Vir: www.startaj.finance.si/