Doživetje na Veliki planini med dragulji, ki bi jih moral obiskati vsak tuji turist

0
103

Dvodnevni turistični paket doživetja na Veliki planini je prejel priznanje kot eden izmed najatraktivnejših turističnih paketov v akciji Slovenia’s Hidden Gems (Skriti dragulji Slovenije), ki jo je pripravil Radio SI. Nagrado je v imenu Zavoda za turizem, šport in kulturo Kamnik, ki je pripravil omenjeno doživetje, prevzela Nina Irt, vodja sektorja turizem na Zavodu za turizem, šport in kulturo Kamnik. Ob tem je odgovorni urednik Radia SI mag. Darko Pukl poudaril, da gre za paket, ki je izjemno primeren za tuje turiste, ki obiščejo Slovenijo.

Radio SI je v okviru akcije Slovenia’s Hidden Gems poleti turistom v Sloveniji predstavljali skrite turistične dragulje, ki bi jih moral, po njihovem mnenju obiskati vsak tuji turist. Kamnik je v akciji sodeloval z omenjenim dvodnevnim paketom doživetja na Veliki planini. Tako je letos avgusta Zavod za turizem, šport in kulturo Kamnik organiziral posebno doživetje za Ayesho Christmas in Johna Burna iz Združenega kraljestva, ki sta bila nad obiskom Velike planine ter doline Kamniške Bistrice očarana. »Veliko planino priporočam vsakomur, ki uživa v pohodništvu, fantastičnih razgledih in dobri hrani,« sta zapisala v svojem poročilu (poročilo v angleščini je na voljo tukaj). Prisluhnete pa lahko tudi reportaži iz njunega bivanja.

»Na Zavodu za turizem, šport in kulturo Kamnik smo vedno zadovoljni, ko dobimo pozitiven odziv na pripravljen paket doživetja,« je po prejemu nagrade dejala Nina Irt in dodala: »V enodnevni turistični paket doživetja na Veliki planini verjamemo že od samega začetka, tokrat pa smo ga za Ayesho in Johna nadgradili v dvodnevni program z nočitvijo v koči na Veliki planini ter z obiskom doline Kamniške Bistrice. Ravno zato, ker verjamemo, da so turistični paketi prihodnost v razvoju turizma, pripravljamo že nove dodatne in izboljšane turistične programe, za katere smo prepričani, da bodo ravno tako razveselili turiste.«

Zmagovalca akcije je določilo spletno glasovanje, kjer pa je zmagal paket iz Slovenske Istre. Ustvarjalci akcije pa so poudarili, da so bile razlike v spletnem glasovanju izredno majhne in da so zato v njihovih očeh zmagovalci vsi turistični programi, ki so se uvrstili v finalno glasovanje.

Samo Trtnik