Oddelek za gospodarske dejavnosti, gospodarske javne službe in finance
Oddelek za gospodarske javne službe
Izgradnja sekundarne kanalizacije v Tuhinjski dolini
Izvajalec del, Gorenjska gradbena družba d. d., je nadaljeval z deli v Tuhinjski dolini, kjer poteka izgradnja sekundarne kanalizacije.
“>
Oddelek za družbene dejavnosti
“>
“>
“>
Oddelek za razvoj in investicije
Javna naročila
V prejšnjem tednu je bilo na Portalu javnih naročil in v Uradnem listu EU (Portal TED) objavljeno javno naročilo po odprtem postopku »Izdelava IZP in PZI kolesarske povezave Kamnik – Mengeš – Trzin Ljubljana«. Hkrati je bila na spletni strani pod rubriko Razpisi objavljena razpisna dokumentacija predmetnega naročila (dostopna na zgornji povezavi). Ponudniki so povabljeni k oddaji svojih ponudb preko portala e-JN do četrtka, 14. 3. 2019 do 9. ure.
Interaktivna delavnica projekta CityWalk
Občina Kamnik je v sodelovanju z Razvojnim centrom Srca Slovenije in CIPRA Slovenija v okviru projekta CityWalk programa Interreg Podonavje v torek, 12. 2. 2019, organizirala interaktivno delavnico projekta CityWalk. Srečanje je bilo namenjeno zainteresirani splošni in strokovni javnosti, za katero si želimo, da bi skupaj z Občino Kamnik poskrbela za ozaveščanje lokalnega prebivalstva o pomembnosti okolju prijaznih oblik mobilnosti in sooblikovala hojo v Kamniku.
Na začetku srečanja so se udeleženci, strokovna javnost in zainteresirani občani seznanili z nekaterimi aktivnostmi projekta CityWalk (izhodiščna študija o pešačenju ter strategija in načrt hodljivosti, ki predstavljata pomembna pionirska dokumenta, s katerima bo Občina Kamnik kot ena izmed dveh slovenskih občin aktivno pričela spodbujati hojo prebivalcev in obiskovalcev Kamnika).
V nadaljevanju je sledila zelo zanimiva predstavitev analize pogojev za pešačenje v Kamniku, ki je izpostavila konkretne probleme hoje na strateškem in izvedbenem področju (infrastrukturne težave, problem avtomobilnosti, nefunkcionalnost, necelovitost in neenakopravnost pešpoti, problem množičnih dnevnih migracij v Ljubljano, problem močno vkoreninjenih motoriziranih potovalnih navad prebivalstva…) v Kamniku ter nakazala rešitve zanje (urejen peš dostop do mestnih funkcij, vloga občine kot pospeševalke trajnostne prometne politike, vključevanje deležnikov v oblikovanje ukrepov…).
Sledila je interaktivna delavnica o strateških izhodiščih za Strategijo hodljivosti, na kateri smo sooblikovali vizijo strateškega dokumenta, ki si bo z različnimi ukrepi prizadeval, da Kamnik postane pešcem prijazno mesto, nemotorizirana mobilnost pa enakovreden del prometnega sistema.