Uvodnik 16/2010: Komedija

1449

V želji, da bi naše občane in volivce seznanili s kandidati za župana, se je naš časopis, ki ne dobiva izdatnih sredstev iz občinske malhe, nima političnih botrov in mu zato hvalabogu ni potrebno lesti nikomur v …, odločil, da pripravi javno soočenje kandidatov. In glej ga, šmenta, kako so se namrgodili nekateri kandidati, češ kaj se pa greste, a zdaj bomo pa morali plačevati za to, da lahko nastopamo v vaši reklamni akciji.
Dragi kandidati, lepo vas prosim, kakšna reklamna akcija za časopis in govorjenje o zaslužku?! To je čista demagogija, saj bi s prispevkom, ki si ga zanesljivo ne bi odtrgali od ust, plačali najem dvorane. Namen takšnega soočenja med tistimi, ki želijo predstaviti svojo vizijo delovanja, načrtov in idej, je zgolj in samo v tem, da bi to slišal čim širši krog ljudi. Da vas volivci vidijo v živo in ne le na plakatih, kjer so nekateri kandidati (-ke) z raznoraznimi “fotošopi” popravljeni tako, da so že komaj razpoznavni, oziroma bi si človek mislil, da gleda njihove slike z maturitetnega plesa. Ampak nič ne de, smo rekli pri Novicah, in uredili soočenje zastonj, da ja ne bo kak kandidat obubožal. Da vidimo, koga moti komedija in kdo ni zmožen nastopa pred publiko. V varnem naročju volilnih pamfletov, plakatov in strankarskih veselic, je seveda vsak lahko “zmagovalec”. Kdo je že dejal, da se nikoli ne zanašaj na tiste, ki te trepljajo po ramenu …
No, mi trepljali ne bomo nikogar, kot medij bomo poskušali poskrbeti, da bodo imeli volivke in volivci na volilno nedeljo več informacij za pravo odločitev. Samo nasmeh s plakata in lično urejena frizura sta za župana mesta, kot je Domžale in seveda vseh drugih pri nas, pač premalo.
R. G.

Oglasno sporočilo