Uvodnik NOV!CE 18/2015: V imenu Boga

0
3378
Vir: Domžalsko-kamniške NOV!CE; 19.november 2015

V mislih mi še vedno odzvanjajo poročila o krvavem pokolu v Parizu, ki je znova trdo zarezal v našo kruto realnost. Ljudje, ki so šli tisti petek na koncert, večerjo ali zabavo, so bili v tej kruti igri usode krvavo pokončani, in to le zato, ker si je nekdo zamislil, da bo to naredil v imenu svojega Boga. Poblazneli morilci so ob streljanju na svoje žrtve vzklikali “Alahu akbar”, so povedale priče pokola in resnično se sprašujem, v imenu čigavega Boga si to lahko pojasnimo. Vzkliki o velikem Bogu, ki poganja Islam in njegove častilce, so vse pogosteje na naših ekranih, poročilih, v naših mislih in glavah. Podobe vojne, pobojev in grozot so se počasi povezale skupaj, in dobile skupni imenovalec v očeh marsikoga. In ta skupni imenovalec je naziv velikega Boga, v imenu katerega nekateri mislijo, da lahko ubijajo nedolžne ljudi. Evropa nikoli več ne bo takšna kot je bila, pogosto slišimo in najbrž je to tudi res. Po terorističnih napadih v Londonu, Madridu in zdaj še v Parizu je vsakomur jasno, da se bo svet vrtel drugače. Da se nam bo strah pred nevarnostjo potihem zalezel v male možgane in nas prisilil, da se oziramo čez ramo, ko bomo sedeli v kakšni restavraciji, ko se bomo sprehajali po ulici, ko bomo obiskali kakšno znamenitost… In vse skupaj zaradi norcev, ki ubijajo v imenu Boga. Ni prav, da bi poistovetili Islam in njegove sledilce z nasiljem, saj je tako kot pri drugih verah za nasilje vedno kriv posameznik in ne vera kot taka, vendar se ne morem znebiti občutka, da bo prav pariški pokol sprožil tudi nasprotni učinek, ki se bo prelevil v nestrpnost in nasilje do vsega, kar je povezano z Islamom. Reke beguncev, ki se stekajo čez našo državo, so prav tako prepojene s to mislijo in pogled nanje utegne tudi zaradi Pariza postati veliko manj toleranten in človeški. Nič več ne bo tako kot je bilo in to le zaradi peščice norih posameznikov, ki so v imenu Boga vzeli pravico v svoje roke. Evropa pa bo obsedela na sodu smodnika, ki si ga je sama podstavila pod obloženo mizo, o kateri tako naivno sanjajo tisti, ki prihajajo v njeno naročje.

Jakob

Oglasno sporočilo