Uvodnik Domžalsko-kamniške NOV!CE 08 2020: Koronanorost ali zgolj želja po zaslužku

231

Dandanes je moderno biti proti, kul je, če si proti vladi, super je, če zanikaš virus in najboljši si, če masko nosiš pod nosom… Ampak to je samo ena od faz norosti, ki se nam bodo v prihodnjih dneh, tednih, in če se ne popravimo, celo mesecih, same podrle na glavo. Zato tokrat ne bomo o tem, bolj me moti, da gredo Domžale spet v novo luknjo, ki se ji pravi razmetavanje davkoplačevalskega denarja za rešitve, ki so slabe za vse.

Govorim o načrtih za nov, varen železniški podhod, na lokaciji železniške postaje v Domžalah. Vsi se strinjamo, da bi tak podhod morali imeti že leta, vsi se strinjamo, da so prehodi železniških tirov lahko smrtno nevarni (konec koncev o tem pričajo hude nesreče z žrtvami na Rodici in drugje na kamniški progi…) in vsi se strinjamo, da je skrajni čas, da si šolarji in ostali občani, ki se zadaj, mimo postaje v Domžalah, opotekajo čez železniške tire, zaslužijo varen in predvsem enostaven prehod. Ampak, dragi moji, tu se pa zatakne. Zdaj so prišli na vrsto raznorazni »mojstri«, ki so na koncu pripravili projekt, v katerem ne bomo dobili enostavne klančine in podhoda, ki smo ga recimo postavili v bližini Spara, ne, kje pa, v središču mesta moramo seveda stvari zakomplicirati do onemoglosti. In tako nov projekt predvideva stopnice, z ozko klančino za kolesarje in dvojno neumnost, dvigala?! Ja, dragi moji, in ta novi sodobni železniški prehod, s katerim boste premagali neverjetnih 15 metrov smrtno nevarnih železniških tirov, nas bo na koncu stal 7,5 milijona evrov.

Ja, prav ste prebrali. Dobrih sedem milijonov evrov bomo plačali za to, da se bomo lahko po stopnicah sprehodili tri metre nižje in se potem spet po stopnicah povzpeli tri metre navzgor. In to ob tem, da je na območju železniške postaje povsem dovolj prostora, da naredimo enostaven in predvsem trikrat cenejši podvoz, ki je prijazen tako do peščev in toliko bolj do kolesarjev in tudi gibalno oviranih oseb. Ampak ne, očitno bomo dobili neko skorpucalo, ki bo navzven sicer videti izredno sodobno in moderno, ljudje pa se bodo še naprej spotikali čez tire… Zagotavljam vam, da nihče ne bo uporabljal podhoda, ki mu bo za prečkanje teh železnih tirov pobral trikrat toliko časa kot doslej. Razen če poleg te sedem milijonske neumnosti ne postavijo še »čuvajnice« za policaja, ki bo tistim, ki bodo to norost ignorirali, izdajal kazni. Ne bi me čudilo, če bi geniji, ki enostavno ne razumejo, kaj pomeni uporabnikom prijazna arhitektura, šinila v glavo tudi ta ideja.

Domžale po trapastih križiščih, ki jih nikakor ne moremo spraviti v rondoje tako kot v naši soseščini, zdaj stopamo še v zono somraka, kjer bomo postavili sedem milijonski spomenik neuporabnosti.

Ampak tega bomo počasi že kar vajeni, kajne?

Jakob

 

Oglasno sporočilo