Kakšen se mi zdi novi informativni program na 2. programu? To ni noben informativni program. V ponedeljek sem si zadevo ogledala z zamikom. Na koncu sem se vprašala, iz katerega razloga bi gledalec ob osmih zvečer sedel pred televizijo in to gledal. To je manj kot nič. Vsebinsko ni jasno, ali je to informativna ali magazinska oddaja. Je razvlečena, negledljiva, s starimi informacijami, brez energije, fokusa. Kot da bi nekdo vsebino razstreljal s fračo. Videti je, kot da te deklice vadijo novinarstvo. Bizarno, ceneno, nevizualno.
Seveda so si ta program zamislili ideološko, vendar so takšni amaterji, da ne znajo niti tega. Občutek imam, da je oddaja sama sebi namen, da si je druščina, ki jo ustvarja, kako so našminkani in oblečeni. Smo kul, super, gremo se malo igrat novinarstvo. Novinarstvo se dela na terenu, na wall se gre po petih letih na terenu. Zadeva je povsem nekredibilna. Posledica je tudi gledanost, pod enim odstotkom.
V hiši sem trideset let in mislim, da je to največja sramota v tem času. Celo nadgradnja tistega predvolilnega soočenja z Igorjem Pirkovičem. Najhuje pa je, da tisti, ki jim je ostalo še malo novinarske pameti, ne zaženejo »uzbune«. Vsi so tiho. Nihče si ne upa povedati, da je cesar nag. Cesar pa ni samo nag, niti kože nima več! Vendar je vodstvo navdušeno. Ustvarjalci so dobili pohvale, imeli so pogostitev z generalnim direktorjem in šampanjcem. Tisti, ki so delali na prvem programu na volilni dan, pa so dobili sendviče in obvestilo vodstva, da ne smejo proslavljati v prostorih RTV, in so šli zato v park.
Nedelo
O izgubi časti in odgovornosti vodstva javne RTV
Direktor Narodnega muzeja Slovenije Pavel Car je s svojim odstopom pokazal, da ni povsem brez časti. Pustimo ob strani, kako je sploh prišel na ta položaj. Ko je spoznal, da je kot direktor muzeja odgovoren za napako, zaradi katere se je zamajal ugled največje muzejske ustanove pri nas, je podal svoj odstop. Kot je dejal, je bil pri pripravi razstave »Popotovanja. Umetniška zbirka družine Boljkovac«, ki so jo strokovnjaki brez izjeme ocenili za skupek sicer morda atraktivnih ponaredkov, naiven in je zaupal napačni osebi, a da bi ohranil ugled muzeja in njegovih odličnih strokovnjakov, je s položaja direktorja Narodnega muzeja Slovenija nepreklicno odstopil.
Primerjava s proslulim mega projektom Panorama RTV Slovenija se ponuja sama po sebi, le da je pri Panorami v igri bistveno več denarja, politično motiviranih zaposlitev in razprodaje ugleda. Po slabo, pristransko in neprofesionalno izpeljanem volilnem projektu in ukinitvi paradnih oddaj, kot so (bili) Studio City, Globus, Točka preloma, Politično in Odkrito, je vodstvo (R)TV Slovenija Panoramo mesece napovedovalo kot vrhunec objektivnega, poglobljenega in kritičnega novinarstva in z njim utemeljevalo kadrovsko izčrpavanje Dnevnika in Odmevov. Po pričakovanjih se je drag in dolgo pripravljan projekt Panorama izkazal za beden ponaredek programov komercialnih televizij, ki ne dosega programskih standardov javne radiotelevizije in ima po podatkih Večera komaj enoodstotno gledanost. Za to šlamastiko je ne le objektivno, ampak tudi neposredno kot vršilec dolžnosti direktorja televizije odgovoren generalni direktor RTV Slovenija, skupaj z njim pa tudi urednica informativnega programa in predsednik programskega sveta RTV Slovenija.
Če bi imeli ti ljudje vsaj trohico časti in odgovornosti in bi jim bilo mar za ugled RTV Slovenija, bi sledili zgledu Pavla Carja in nepreklicno odstopili.
Rado Bohinc, Lucija Čok, Božidar Flajšman, Spomenka Hribar, Polona Jamnik, Dušan Keber, Bogomir Kovač, Jože Mencinger, Vlado Miheljak, Vesna Mikolič, Vinko Möderndorfer, Boris A. Novak, Stanislav Pejovnik, Emil Milan Pintar, Jože Pirjevec, Danijel Rebolj, Božo Repe, Rado Riha, Rudi Rizman, Blaž Rozman, Božidar Slapšak, Svetlana Slapšak, Boris Sket, Slavko Splichal, Ivan Svetlik, Darko Štrajn, Niko Toš, Vito Turk, Boris Vezjak, Tomaž Wraber
Zavezništvo za demokratično in pravično Slovenijo, Forum za demokracijo/Alternativna akademija/Gibanje za družbeno odgovornost, Ljubljana