Imamo novo garažno hišo, imamo prostrane asfaltirane in makadamske površine, pa vendar je parkiranje v našem lepem mestu pravi privilegij srečnežev, ki ob kroženju med parkiriščem pri Tušu in ostalimi možnimi rešitvami naletijo na slučajno prazno parkirno mesto. To je uganka, za katero so kandidati za župana ponujali različne vizije. Pa poglejmo, kako so videti stvari iz zornega kota razmišljujočega občana:
Trenutno na makadamskem parkirišču lahko parkira približno 200 vozil, kar je že sedaj občutno premalo za potrebe vseh voznikov, ko zaradi zasedenosti le tega krožijo po Domžalah. Veliko voznikov parkira za čas trajanja službe v Ljubljani, kamor se odpeljejo z vlakom. Še večje pomanjkanje parkirnih mest je povzročila prenova železniške postaje, kjer so za potrebe projekta ukinili približno 100 parkirnih mest.
Vsi upi na rešitev so obrnjeni k gradnji podzemne garaže pod sedanjim makadamskim parkiriščem. Po izračunih gradbene stroke (podatki so tudi javno dostopni), je cena enega podzemnega parkirišča od 15 do 20 tisoč evrov. Na tem podzemnem parkirišču ob Tušu bi v dveh etažah zgradili 500 parkirišč in težave bi bile rešene enkrat za vselej. Cena, če vzamemo najdražjo varianto (dosedanja posebnost občine Domžale) bi bila 10 milijonov EUR. Če odplačevanje razdelimo na 5 let, znesek 2 milijona EUR ne bi bil tak zalogaj za občino z 32 milijonskim letnim proračunom.
Za čas gradnje podzemnega parkirišča bi bilo možno urediti parkiranje za Zdravstvenim domom (kjer je delno že sedaj), pa vse do nekdanjega Univerzala, in pa občanom omogočiti brezplačno parkiranje v skoraj vedno prazni garažni hiši. Občani se sprašujejo, kako bo politika skušala rešiti problem prazne garažne hiše ob tolikšnem pomanjkanju parkirišč. Trenutno mora vsak uporabnik kupiti mestno kartico (?) in plačati parkirnino.
V zadnjem času ob načrtovanju prizidka k Zdravstvenemu domu krožijo informacije o previsokem nivoju talne vode, kar bi predstavljalo problem za izgradnjo parkirišč v dveh etažah. Problem je rešljiv, ampak gradnja se podraži. Je pa tudi možno zgraditi podzemno parkirišče v eni etaži z razširitvijo do ceste nasproti Univerzala, kjer bi bil tudi uvoz in izvoz iz podzemnega parkirišča. S tem tudi odpade potreba po podzemnem parkirišču prizidka ZD Domžale.
Ta zapis smo v tistem delu, ki je vezan za stroške in kapacitete, pripravili s pomočjo gradbene stroke. Mi smo svoje mnenje dodali z zornega kota občanov, ki jim ni vseeno.
Že pred desetletji je bilo nam, občanom, obljubljeno podzemno parkirišče ob Tuš centru (zdajšnje makadamsko parkirišče) in nad njim prireditveni prostor, s parkom in alejo do nekdanje tovarne Univerzale.