Kot neodvisni organ je skrbno nadziral porabo javnih sredstev ter se trudil zagotoviti transparentnost in učinkovitost v delovanju občinske uprave.
Opravili so (!) dva nadzorna pregleda, katerih rezultate podrobno predstavljamo v tem poročilu. Sledili so načrtu dela, ki so ga sprejeli za to obdobje, in se trudili izpolniti svoje dolžnosti v skladu z zakonodajo ter najvišjimi standardi integritete.
V poročilu boste našli pregled porabe javnih sredstev za delovanje Nadzornega odbora, vključno z izplačili sejnin članom ter materialnimi stroški. Zavezani so k transparentnosti, zato so eno od poročil že objavili na spletni strani Občine Domžale, kjer je na voljo za vpogled javnosti. Drugo poročilo bodo objavili enkrat v prihodnosti.
V letu 2023 je bilo za delo Nadzornega odbora odobrenih 25.000 EUR za sejnine (udeležba na sejah Nadzornega odbora in sejnine za opravljene nadzorne preglede) ter 2.000 EUR za materialne stroške (v to postavko sodijo tudi stroški morebitnih izobraževanj članov). Prav tako so v isti višini odobrena sredstva za leto 2024.
Občina Domžale
Na predsednika Nadzornega odbora mag. Boruta Kurmanška smo naslovili naslednje vprašanje:
Prosim za fotokopiji dveh poročil o opravljenem nadzoru v lanskem letu. Na spletni strani Občine Domžale jih namreč ni.
Zanima nas tudi, koliko javnega denarja, predvidenega za delo NO, ste porabili v lanskem letu in s kakšnim namenom.
Odgovor:
Nadzorni odbor je v lanskem letu zaključil in prišel do dveh poročil o opravljenem nadzoru. Za leto 2024 je nadzorni odbor v letni program dela vključil 12 nadzornih pregledov. O sami realizaciji za leto 2024 težko govorimo, saj je odvisna od mnogih dejavnikov npr. zahtevnosti pregleda, odzivnosti nadzorovanih oseb, itd.
Iz proračunske postavke 023100 – Nagrade nadzornega odbora so bile v letu 2023 izplačane sejnine članom nadzornega odbora v višini 6.901,35 EUR. Znesek predstavlja bruto sejnine skupaj z vsemi prispevki, ki jih je potrebno obračunati po zakonu:
* Bruto sejnine NO z vsemi pripadajočimi prispevki v 2023 so znašale: 5.038,57 EUR,
* Bruto sejnine delovnih skupin z vsemi pripadajočimi prispevki v 2023 so znašale: 1.862,78 EUR.
Iz proračunske postavke 023101 – Materialni stroški nadzornega odbora je bilo v letu 2023 izplačanih 419,00 EUR, in sicer za izobraževanje članov nadzornega odbora.
Sprejeta sta bila dva poročila, od tega je eden že objavljen na občinski spletni strani.
mag. Borut Kurmanšek