Vir: dnevnik.si / Anita Vošnjak
Medtem ko v Ljubljani sistem mreže parkirišč Parkiraj in se pelji (P+R) deluje odlično, je prva domžalska garažna hiša P+R že mesece skoraj prazna.
Pičel izkupiček
Ker je večina med redkimi uporabniki garaže v njej parkirala manj kot eno uro, ko je parkiranje še brezplačno, izkupiček od parkiranja skoraj ni omembe vreden. A na občini kljub temu za zdaj ne razmišljajo o morebitnem znižanju cen. Pravijo, da je garažna hiša del regionalnega projekta ljubljanske urbane regije in je bilo načrtovano, da se bo promet povečeval postopoma oziroma da bi bila lahko naložba rentabilna šele po petih letih poslovanja. »Objekt garažne hiše mora zaradi evropskih sredstev zagotavljati izključno sistem parkirišč P+R. Za uspešno delovanje tega pa bo treba izvesti še nekaj spremljajočih procesov v regiji in na državni ravni. V ta sklop sodita denimo enotna vozovnica in povezanost javnih prevoznikov, na kar občina nima vpliva,« še pojasnjujejo v uradu župana.
Mestno kartico bodo nadgradili
Vstop v garažo je mogoč le z mestno kartico, ki jo lahko uporabnik pridobi ob vstopu v garažno hišo. Kartico naj bi bi kmalu nadgradili in jo bo mogoče uporabljati tudi za nekatere druge storitve. Prva ura parkiranja je brezplačna, za naslednji dve uri je treba odšteti 70 centov in za vsako naslednjo uro prav toliko. Šest ur parkiranja stane 3,5 evra, parkiranje od devet do 12 ur pa 5,5 evra. V ceno parkiranja je vselej všteta tudi 4,6 evra vredna povratna avtobusna vozovnica do Ljubljane, ki jo je mogoče izkoristiti le isti dan. Na občini dodajajo še, da stane vsaka nadaljnja ura nad 12 ur parkiranja en evro, saj je tako mogoče preprečiti dolgotrajno parkiranje, ki je nezdružljivo z namenom garažne hiše P+R.