Fenomen ozdravitve

0
215

Pred dnevi smo se je v mojem domačem nabiralniku pojavil plakat, reklama, za ogled dokumentarnega filma o Brunu Greoeningu, predvidevam, da so ga prejela vsa gospodinjstva v občini. Še bolj kot vsiljivo besedilo o čudodelniku, neke vrste svetniku, pa me je začudilo dejstvo, da  to fenomenalno zdravljenje  reklamira in distribuira reci in piši Društvo Lipa Domžale, ki združuje resne kulturne, etnološke, sociološke in okoljske dejavnosti, ki ga kot kulturno društvo financira občina Domžale.

Ko preletiš ta plakat z, mimogrede, zelo slabo oblikovanim tekstom, se ti postavi vprašanje, ali se ni morda tudi društvo Lipa in preko njega občina Domžale vključila v reševanje zdravstvene problematike naše države. Zaman stikajo glave najbolj pametni ministri in stroka, zaman se z odklonjenimi pacienti ukvarja cela vrsta institucij – ko pa je rešitev na dlani! Vsi gremo pogledat dokumentarni film o Brunu in se bomo na ta način priključili na njegovo energijo ter ozdraveli  ne da bi povzročali nepotrebne vrste v preobremenjenih ambulantah. Celo doktor Keber bi bil hvaležen za rešitev tega gordijskega vozla. Pa še finančno je zelo ugodno. Vstopnine ni, priporočajo pa se za prostovoljne prispevke, so še zapisali na oglasu za ogled filma, katerega organizator je Krog prijateljev Bruna Groninga.

Prav zanimivo bi bilo vedeti, koliko javnega denarja se je prelilo v izdelavo tega kičastega in zavajajočega biltena, ki mora  naklado šteti v več tisočih. So mar res dovoljena vsa sredstva, da se tudi na tak način zavaja  tiste, ki iščejo zdravje in pomoč, pa nimajo denarja, da plačajo zasebnega zdravnika specialista. Ah, ja, tu je še Herta! Vsi mediji so je polni, pozdravi vas z vseh kanalov in nacionalne televizije po nekaj ur na dan. Obljublja takojšnje ozdravljenje z raznimi pilulami, praški in dodatki, vse seveda popolnoma naravno in učinkovito. In ljudje kupujejo. Saj če ne bi kupovali, bi tudi gospa Herta izginila z ekranov, saj so take reklame izjemno drage. Morda bi odgovorni župani, ki se soočajo s praznimi ordinacijami v zdravstvenih domovih razmislili o tem, da bi v teh čakalnicah vrteli film o fenomenu Bruno ali pa reklame s Herto.  Vse za zdravje naših najbolj ranljivih občanov!

D.Šraj

 

Oglasno sporočilo