Prometni zamaški ostajajo vsakdanjik številnih voznikov – projekt urejanja križišča začasno ustavljen
Krožišče, ki bi moralo razbremeniti promet v samem središču Domžal, ostaja le pri načrtih. Sedanji prometni režim na križišču Ljubljanske ceste že dlje časa povzroča zastoje in upočasnjuje pretok vozil, kar občutijo tako domačini kot dnevni migranti.
Na Občini Domžale pojasnjujejo, da je Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo (DRSI) na pobudo občine sicer že v lanskem letu začela aktivnosti za ureditev krožišča. A je projekt obstal – glavni razlog je še vedno nedoločena trasa drugega tira železniške proge, ki lahko bistveno vpliva na prometno ureditev v središču mesta.
»Do določitve končne trase drugega tira in načina prehoda čez železniško progo nadaljnje aktivnosti za gradnjo krožišča niso mogoče,« so sporočili z Občine Domžale.
To pomeni, da bodo vozniki in prebivalci, ki se vsakodnevno soočajo s prometnimi zastoji, morali še nekaj časa potrpeti. Kdaj bo krožišče vendarle zaživelo, trenutno ni mogoče napovedati.
»Vsako jutro stojimo v koloni, včasih že od Kamniške ceste naprej. Krožišče bi res olajšalo pretok,« pravi domačin Matej iz Domžal, ki vsakodnevno vozi skozi križišče. »Razumemo, da so veliki projekti zahtevni, a upamo, da se ne bo vse skupaj spet zavleklo za več let.«

Na Urad županje Občine Domžale smo naslovili naslednja vprašanja:
“Občanke in občane zanima, kdaj je predvidena že leta obljubljena ureditev krožišča v centru Domžal, kjer je nekoč že stalo. Sedanje križišče namreč pogosto povzroča prometne zastoje in občutno upočasnjuje prometni tok.
Obenem sprašujemo, ali je res, da pri načrtovanju gradnje krožišča prihaja do težav zaradi prostorskih omejitev oziroma odkupa dela zemljišča v parku pod kostanji pri nekdanjem Kovinarju.”
Odgovor Občine Domžale:
“Na pobudo Občine Domžale je Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo (DRSI) v lanskem letu že začela z aktivnostmi za ureditev krožišča v središču Domžal. Vendar so se aktivnosti začasno ustavile, saj umestitev drugega tira železniške proge še ni dokončno določena. Ta projekt lahko bistveno vpliva na promet po Ljubljanski cesti, posledično pa tudi na velikost, obliko in prometno ureditev načrtovanega krožišča. Do določitve končne trase drugega tira in načina ureditve prehoda čez železniško progo nadaljnje aktivnosti za gradnjo krožišča niso mogoče.”
Kot naslednji ukrep na centralnem prometnem omrežju se načrtuje gradnja krožišča v križišču Ljubljanske, Savske in Karantanske, ki bo zaradi prostorskih omejitev večji zalogaj. Na tem območju bo potrebno odkupiti še nekatera zemljišča. Projekt na državnem nivoju še ni uvrščen v načrt razvojnih programov.
Urad župana Občine Domžale
6.10.2019





























