Tuš market Rodica je po prenovi ta četrtek ponovno odprl svoja vrata. Najsodobnejšim nakupovalnim trendom prilagojeno trgovino odlikuje osvežena ponudba, urejena po željah kupcev, še posebej opazna je optimizacija nakupne poti, ki je s prenovo prinesla tudi zamenjavo vhoda in izhoda. Z novo ponudbo na vseh oddelkih se v Tušu vsak dan trudijo ustreči željam in potrebam kupcev.
Nakupovalnim trendom prilagojen market odlikuje osvežena ponudba v vseh oddelkih. Ob sprehodu med policami bo zadišalo po sveže pečenem kruhu in pecivu, ki je dopolnjen tudi z dopeko. Prav tako se ne bo se moč upreti barvitosti na oddelku sadja in zelenjave, velik poudarek pa je namenjen ponudbi iz privlačno oblikovane delikatese: »V Tušu si prizadevamo spoštovati želje kupcev, ki smo jih upoštevali pri novem marketu. Sledili smo trendom nakupovanja in v naš asortiman vključili več slovenskih izdelkov ter poskrbeli za pregleden in priročen izgled prenovljene trgovine,« je povedal Gregor Štampohar, poslovni direktor Skupine Tuš.
Prenova kupcem prinaša premišljeno urejen prostor, ki je prilagojen sodobnemu načinu nakupovanja in tako ponuja nakupno pot, ki se povsem prilagaja potrebam in željam kupcev. Tako je ena od najopaznejših sprememb posegla ravno v oblikovanje nakupne poti.
Tuš zaradi kakovostne in ugodne ponudbe ter prijaznih zaposlenih postaja slovenski trgovec najbolj zadovoljnih in zvestih kupcev. Market pa po novem odlikuje nadgrajena in osvežena ponudba s široko paleto slovenskih lokalno pridelanih izdelkov, ki jim Tuš namenja velik poudarek. S ponudbo slovenskih lokalnih izdelkov ter ekskluzivne blagovne znamke Slovenske dobrote Tuš kot največji slovenski trgovec v svoji ponudbi v ospredje postavlja podporo domačim pridelovalcem in predelovalcem. Sicer na svoje police uvršča več kot 70 odstotkov izdelkov slovenskega porekla.