V Linhartovi dvorani Cankarjevega doma je včeraj družba Dnevnik slavnostno razglasila Zlato gazelo 2016, ki je tokrat postalo Šenčursko podjetje Nicelabel – Euro Plus, d. o. o. Kipec je direktorju podjetja Mateju Košmrlju izročil predsednik vlade RS dr. Miro Cerar.
Predsednik sveta Gazele Matjaž Čadež je razglasil Zlato gazelo, Šenčursko podjetje Nicelabel – Euro Plus, d. o. o. Srebrna gazela 2016 je Trebanjsko podjetje REM, d. o. o., bronasta gazela 2016 pa podjetje RLS, d. o. o., iz Komende.
NiceLabel – EURO PLUS, d. o. o.
Šenčurski Euro Plus (lani srebrna gazela) je krovno podjetje skupine NiceLabel, vodilnega globalnega podjetja na področju programskih rešitev za označevanje. NiceLabel podjetjem in organizacijam vseh velikosti pomaga zmanjšati zapletenost označevanja in tveganja za napake, obenem pa jim omogoča doseganje najvišje ravni produktivnosti pri procesih označevanja. Tovrstne rešitve zagotavlja več kot milijonu uporabnikov iz več kot 100 držav. Slovensko podjetje vodi Matej Košmrlj, vodenje skupine NiceLabel pa je po načrtovani upokojitvi ustanovitelja, lastnika in dolgoletnega generalnega direktorja Zvoneta Duplančiča spomladi prevzel večletni zunanji svetovalec, Anglež Chris Walsh.
Krovno podjetje v Sloveniji zaposluje 65 sodelavcev (lani 52), medtem ko jih je v globalni skupini NiceLabel skupaj 109. Podjetje je lansko leto ustvarilo 8,2 milijona evrov skupnih prihodkov, kar je skoraj 46-odstotna rast glede na leto 2015, ko so prodali za 5,62 milijona evrov izdelkov in storitev.
Utemeljitev podelitve priznanja zlata gazela 2016 (svet Gazele):
»Ikea, H&M, Benetton, Nestle, Siemens, Swatch, DuPont, Unilever, Volvo, FedEx so svetovne korporacije, ki vse kupujejo od slovenske multinacionalke NiceLabel – Euro Plus. Zakaj? Ker so zaradi njihovih rešitev hitrejši: znižajo jim zapletenost, zmanjšajo stroške in bistveno povečujejo učinkovitost procesov označevanja. Če je kupec za tisk etiket prej potreboval osem ur, danes porabi samo dve; namesto 30.000 ročnih vnosov NiceLabelova rešitev omogoči dopolnitev deklaracije o alergenih z vsega desetimi vnosi.
Ustanovitelj podjetja in vizionar Zvonko Duplančič se je pred leti odločil za zasuk: od proizvodne v tržno naravnanost. V središče kulture podjetja so postavili kupca in njegove potrebe. Leta 2005 so zastavili razvoj blagovne znamke NiceLabel in pospešeno oblikovanje fleksibilne svetovne poslovne kulture lastnih podjetij in prodajnih zastopnikov. Leta 2013 so kupili ameriškega distributerja in zastavili globalno rast. Danes podjetje izvaža 98 odstotkov svojih izdelkov in storitev na področju programske opreme za profesionalno oblikovanje in tiskanje etiket s črtno kodo in RFID. Programske rešitve in podporo izvajajo za več kot milijon uporabnikov v več kot 100 državah.