Blagovna znamka Zakladi Črni Graben

784

Rokovnjaška tržnica, ki svoja vrata odpira vsako soboto na osrednjem trgu v Lukovici pri gostilni Furman je dobro založena z domačimi dobrinami iz bližnjih kmetij. In ker veliki trgovci svoje proizvode ponujajo pod svojo blagovno znamko, imajo tudi na rokovnjaški tržnici svojo blagovno znamko.
Prodajalci nas vsake toliko časa presenetijo in postavijo lično urejeno mizico na njej pa proizvodi , ki se ponašajo z blagovno znamko Zakladi Črni Graben. Priznati si moramo, da smo kar malce pozabili na blagovno znamko, ki je ime naših krajev ponesla po Sloveniji in na katerega smo lahko vsi ponosni, posebno še nosilci znaka. Če se ozremo nazaj, začetki kolektivne blagovne in storitvene znamke »Zakladi Črni graben« segajo v leto 1999, z izdelavo projekta »Pospeševanje organizirane prodaje kmetijskih proizvodov in razvoj blagovne znamke Črnega grabna«. Osnovna ideja je bila, da je lahko hrana s sončnih bregov Črnega Grabna, ki jih ne zastrupljajo tovarne, bistveno kvalitetnejša kot tista, ki jo ponujajo trgovci. Blagovne znamke pomenijo določeno kakovost in tako potrošniku prihranijo čas pri izbiranju informacij. Ime kolektivne blagovne in storitvene znamke »Zakladi Črni graben« ponazarja geografsko poreklo (območje občine Lukovica, ki jo v pretežni meri predstavlja dolina Črnega grabna) in kvaliteto (zaklad). Izhaja lahko tudi iz legende, ko so prebivalci tega območja iskali zakopane zaklade. Pri tem niso našli zlatnikov, vendar so z delom svojih rok ustvarili nove zaklade. In del teh zakladov lahko najdemo tudi na Rokovnjaški tržnici, ki ponuja sveže, domače in z kontroliranim poreklom izdelke. Rokovnjaška tržnica obratuje tudi, če je mraz in če vas preveč zebe, ko nakupujete, lahko zavijete v eno izmed bližnjih gostiln na kavico, ali čaj in sobotno dopoldne bo popolnoma drugačno kot običajno. In ne pozabiti s seboj vzeti denarnice in boljše polovice, da ne bo dejala, da je nikdar nikamor ne peljete.

djd

Oglasno sporočilo