Dogajanje sedmega povezovanja #linkedinlocal Domžale – Kamnik

331

Mladi, podjetništvo in povezovanje je bil naslov tokrat že sedmega #linkedinlocal Domžale – Kamnik dogodka, na katerem je v ponedeljek, 27.ga januarja v Centru za mlade svojo poslovno mrežo širilo več kot 50 lokalnih podjetnikov, strokovnjakov, specialistov.

Naše lokalno okolje pozna izjemne poslovne zgodbe in inspirativne ideje mladih podjetnikov, ki so svoje ideje ponesli v svet. Juš Dobnikar, ki živi v Kamniku, je eden od ustanoviteljev ABC Business Academy. Gre za poletno poslovno šolo, ki svoje programe ponuja mladim, študentom in podjetnikom s celega sveta. Sasa Štiftar pa nas je navdušila z zgodbami povezovanja s slovenskimi Instagram Influencerji ali vplivneži. Z njihovo pomočjo je svoje programe ličenja Topnega popeljala v vsa večja slovenska mesta, pri nas pa zapolnila vseh 168 sedežev dvorane Franca Bernika.

Povezovanje je v podjetništvu ključno, sta povedala oba gosta, kot tudi moderatorka dogodka Jasna Klemenc Puntar. Gradnja socialne mreže je enako kot kurjenje ognjišča. Največ dela terja na začetku. Marsikdo odneha z negovanjem svojih stikov, ker takoj ne začuti tiste “topline”, ki jo mreža daje. Na začetku moraš precej dolgo skrbeti za ogenj. Juš Dobnikar je svoje kontakte nabiral zelo ciljano, s tem namenom pa so uporabljali Linkedin. Pridobili so znanje o človeku, s katerim želijo navezati stike, kdo je, kaj počne, kaj razmišlja. “Ključno pri tem je, da ugotoviš predvsem kako mu lahko morda pomagaš ti, kako si zanj lahko najprej sam  koristen” je izpostavil Dobnikar.

Precej znano je, da je z vplivneži težje navezati kontakt in to je zaradi tega, ker se tako ogromno ljudi obrača na njih češ, podarim vam kremco ali dve, ali kak brezplačen vzorec mojega produkta, vi pa objavljajte 60K sledilcem vaše mreže. Saša Štiftar je poudarila, da je vsak odnos treba spoštovati v uvidu dolgoročnega sodelovanja. In prav “dolgoročno” je verjetno ključna beseda dneva. Če človek čez 5 ali 10 let še vedno ve kdo si in kako si mu pomagal, potem mrežiš učinkovito – v nasprotnem primeru pa je vse skupaj samo zapravljanje časa.

Dolgoročno je tudi ključna beseda namena dogodkov #Linkedinlocal Domžale-Kamnik, kajti organizatorji so si kot izziv namenili povezovanje ljudi iz lokalnega okolja brez agende – zgolj in samo z namenom, da drug drugemu pomagamo graditi ta socialni kapital, ki ga poznamo pod imenom skupnost. Kontakti na družabnih socialnih omrežjih so sicer super, dobro pa je, da jih v realnem okolju tudi utrdimo. Realno okolje je dejansko tisto, ki povezuje.

 

 

 

Oglasno sporočilo