V civilni iniciativi Preserje so se aktivno vključili v državno prostorsko načrtovanje za kamniško progo

0
2330

Poleg poteka proge skozi center Domžal je akutni problem tudi železniška postaja Jarše Mengeš. Je prometu je največja tovorna postaje na celi progi, večina tovornega prometa na kamniški progi se generira ravno v Jaršah. Nerazumljivo je vztrajanje načrtovalcev na zasnovi postaje iz 19. stoletja, saj obremenjenost s s tovornim prometom ne bo omogočala 15-minutnega taktnega prometa potniških vlakov, kar je cilj. Že sedaj so od vseh štirih postajnih tirov 3 pogosto zasedeni s tovornimi vagoni. Sestavljanje in razstavljanje tovornih kompozicij pa se izvaja na odprti progi daleč izven območja postaje. Dodatni izziv je še križanje z bodočo povezovalno cesto Želodnik – Mengeš in kako s te povezave na najbolj enostaven in z minimalno časovno izgubo potnike preusmeriti na uporabo vlaka.

V prilogi (link) je predlog rekonstrukcije širšega območja železniške postaje, ki je bil v okviru javne objave pobude posredovan ministrstvu za okolje in prostor. Predlog ima polno podpore krajevne skupnosti Preserje. Na jasno podporo občine še čakamo…

za CI Preserje: Marjan Jakoš

DPN kamniška proga_postaja Jarše-Mengeš

Idejna zasnova železniške postaje Jarše -Mengeš s P+R točko

Povezovalna cesta s P+R točko

Oglasno sporočilo