»Kraj zadovoljnih ljudi« je slogan, ki ga občina že dalj časa oglašuje kot dokaz, kako lepo je živeti v našem mestu. Pa je res?
Ujeti smo v beton, kamor nam seže oko. Le kdo od tistih, ki odločajo o videzu naše okolice, je tako obupno zaprisežen betonirani ploščadi, ki nastaja pred Tušem? Pravi zaljubljenec v betonske bloke mora biti tisti, ki jih je načrtoval za okrasitev Miklošičeve. Betonska panorama se odpira pred očmi najbolj dobrohotnega turista, pa naj se postavi na začetek ali konec SPB1 soseske. Popolno betonsko ravnotežje pa je doseženo v nekdaj podeželskem videzu Stoba, saj namesto prijaznih poslopij kmečkega videza nastaja nekaj, kar bi bilo rado podobno sodobni arhitekturi, pa je le ponesrečena kreacija v okolju, ki te skulpture ne more sprejeti vase.
Enako kot ulice in panoramski pogledi, so v beton ujeta tudi redka drevesa, ki so še preživela okoljske inovacije domžalskih načrtovalcev. Kako že gre tista lepa otroška pesmica: jaz pa grem na zeleno travco…
Domžale, mesto makadama in betona.
Moč navade ali nesposobnost in odsotnost boljše ideje za ureditev »prostora zadovoljnih ljudi«?
Na prenovljeni ploščadi Vele bomo dobili “element pomola”, kot je zapisano v občinskem glasilu. Sprašujemo se, če bo v povezavi s pogosto videnim bajerjem na makadamskem parkirišču ali je zgolj za ljubitelje betona?
Ko že mislimo, da slabše ne more biti glede spreminjanja okolja v našem mestu, se zgodi nov umotvor, kot ga vidite na fotografiji. Sprašujemo se, ali je to samo začasna rešitev ali se moramo kar sprijazniti. Ljubitelji betona v našem mestu, ki jih na srečo ni veliko, so zagotovo navdušeni.
Stob še kar umira s kapitalu servilno politiko…Sprašujemo se, ali so odločevalci nesposobni, podkupljeni ali kar oboje in še kaj. Lep primer arhitekturne rešitve stanovanjske hiše, ki pa nikakor ne sodi v to okolje.
______________________________________________________________________
Vprašanje za Urad župana Občine Domžale:
“Na radijskih valovih je pogosto slišati oglaševanje Občine Domžale o prostoru zadovoljnih ljudi, ki v njem živimo. Zanima nas, če je bila o omenjenem zadovoljstvu narejena tudi kakšna anketa večine prebivalcev ali se to nanaša zgolj na peščico privržencev občinske politike. Zagotovo pa občani svojega zadovoljstva ne izkazujejo s sporočanjem le tega Občinski upravi, čeprav se vse to napihovanje izkorišča v njihovem imenu in z njihovim denarjem. Zanima nas tudi strošek oglaševanja v radijskih medijih”.
Domžale, 3.9.2021
Odgovor:
“Ankete o zadovoljstvu nismo izvajali, je pa Prostor zadovoljnih ljudi že vrsto let slogan Občine Domžale. Seveda smo tudi sporočil zadovoljnih občanov deležni. Za informiranje javnosti se poleg ostalih medijev poslužujemo tudi radijskih objav. Strošek radijskega oglaševanja je slabih 380 EUR mesečno”.