Vi sprašujete, župani odgovarjajo… (NOV!CE 2/2011)

0
3200
Vir: Domžalsko-kamniške NOV!CE; 23.februar 2011

Bralec Franc iz Ihana sprašuje, kdaj bo naš, domžalski župan, zopet začel odgovarjati na vprašanja bralcev, občanov, volilcev?

Kdo na občini je pristojen za načrtovanje križišč in cestnih povezav? Kdorkoli to je, predlagam da se zapelje do Kamnika, kjer bo videl kako se ureja promet in kako se v prostor elegantno postavljajo KROŽIŠČA in ne zapletena križišča in semaforji, kot je to primer v Domžalah.

Kdaj bodo gospodinjstva na Kersnikovi ulici v Domžalah dobili kabelski priključek za televizijo?

Ali so kje javno objavljeni rezultati javnih razpisov katere storitve ali dogodke subvencionira občina. Recimo koliko in kdo se je prijavil za božično novoletne prireditve in kdo in koliko je dobil subvencije. Ker gre za dodeljevanje davkoplačevalskih sredstev bi bilo normalno, da davkoplačevalci dobijo javno informacijo, kako so bila ta sredstva razdeljena. To bi moralo veljati za vse razpise.

Most čez Bistrico pri Papirnici Količevo propada. Na dveh področjih v smeri hoje sta že dve zelo veliki luknji, nevarni tako za otroke kot za ostale uporabnike, ki ga prečkajo. Ali je predvidena sanacija tega mostu in kdaj?

Kdaj bo postavljena protihrupna ograja na cesti Trzin–Vir?

Že večkrat zastavljeno vprašanje: Koliko stane davkoplačevalce ena občinska seja?

Kakšno nadomestilo prejme neprofesionalni podžupan/-ja?

Kaj je z novogradnjo na Savski cesti? Je ustavljena? Se obeta porušitev objekta?

Kdaj se bo pričela gradnja povezovalne ceste Želodnik–Vodice? Pred časom je bilo mnogo govora, sedaj je stvar potihnila. Kdaj lahko pričakujemo urejanje trase?

V lanskem letu je meni nepoznano podjetje izvajalo obnovo infra-strukture (predvidevam vodovoda) na območju Študljanske ceste v Študi. Ob tej priliki se ni izvedla/pozabila asfaltna obnova ožjega prekopa na koncu Študljanske ceste pred križiščem z Javorjevo (krajne SV točka), če se pripelješ iz smeri Mačkovcev. Sprašujem ali so investitor, nadzor in izvajalec pregledali traso izvajanja po končanih delih in kdaj nameravajo izvesti navedeno preplastitev prekopa, poleg tega pa pregledati vse kanalizacijske pokrove, ki v večini od takrat dalje ropotajo, ko zapelješ čeznje ?

Zakaj park pri občini ni osvetljen? V nočnih urah se tam zbira mladina in moti bližnje stanovalce.

Zanima me, zakaj se ne pridobi toliko denarja, da bi se uredila cesta od Radomelj proti Jaršam v smeri trgovskega centra Sam Jarše. Kot je znano, se tam sedaj gradi še vrtec, cesta pa je kljub temu katastrofalna. Prosim vas, peljite se kdaj po njej, sploh če dežuje, in videli boste, da je več kot potrebna obnove. Hvala lepa.

In zadnje čase največkrat prejeto vprašanje: Kakšna je usoda “Vatikana” na Kolodvorski v Domžalah?

Zakaj na križišču Perkove in Dragarjeve ulice na Rodici ni prehoda za pešce? Tudi nikjer v bližini ga ni. Nasploh je križišče zelo frekventno in bi bila potrebna rekonstrukcija.

V Domžalah očitno veljajo posebni zakoni o postavitvi prometnih znakov. Zakaj? Če se peljete po Rojski cesti, boste hitro ugotovili, da je vsa rumena!!! Pred kakšnim mesecem so postavili znake “šolska pot”, kar v osnovi ni čisto nič narobe, ampak znaki se pojavljajo na obeh straneh ceste, kot da smo v enosmerni ulici, kar pa tudi ni popolnoma v redu. Na celotni dolžini Rojske ceste je devet znakov!!! Res da je tam šola in vrtec, vendar v Dobu, Dragomlju, na Rodici, Radomljah, na Viru in Krtini so tudi šole in vrtci. Zakaj je sedaj ta Rojska tako pomembna???

Na Rodiški cesti so si lastniki štirih hiš dovolili z velikimi železnimi stebri zapreti več sto let staro cesto, ki bi mnogim iz novega naselja pomenila bljižnico do vrtca, šole, trgovine in glavne ceste. Kdo jih v lastninjenju ceste podpira in daje pravico?

Bi stopili v stik s Slovenskimi železnicami ter tako pridobili še kakšen dodatni vagon za dijake, študente in mamice …, ki potujejo z njim v Ljubljano. Vlaki so namreč tako polni, da ne, da ne sedimo vsi, zdaj se ob konicah ne da niti stati več … še dobro, da je poštni vagon, ki je poln slepih potnikov …

Industrijska cona Želodnik – zakaj naj bi imela vsaka občina svojo cono? Smo prebivalci Doba in okolice še varni med temi krutimi posegi v naravo?

Zanima me, ali obstaja kak dolgoročnejši načrt preplastitve lokalnih cest v samem mestu Domžale ali obstaja tak načrt za recimo prihodnji dve leti, ker je pred vrati zima in po zimi bo spet še dodatno “zacvetelo” cestišče?

Oglasno sporočilo