Od včeraj je prebivalcem in obiskovalcem Kamnika na voljo sistem izposoje mestnih električnih koles KAMKOLO. Sistem vključuje 6 postaj s terminali in 30 koles na naslednjih lokacijah:
- pri nakupovalnem centru (Qlandija),
- v neposredni bližini pošte na Duplici (postaja bo začela delovati v najkrajšem možnem času, zagotovo pa do konca meseca junija),
- v bližini Knjižnice Franceta Balantiča Kamnik, Glasbene šole in Osnovne šole Toma Brejca,
- na glavni avtobusni postaji,
- pri Domu kulture Kamnik (postaja bo začela delovati v najkrajšem možnem času, zagotovo pa do konca meseca junija),
- na železniški postaji Kamnik (postaja bo urejena naknadno, do jeseni).
Vsaka postaja je sestavljena iz terminala in desetih stojal za priklepanje in polnjenje koles. Na vsakem terminalu bodo na voljo informacije o tem, kje se nahajajo ostali terminali, koliko je na vsakem od njih prostih stojal, ter koliko koles je na voljo za izposojo.
V sistem so vključena posebej za ta sistem zasnovana kolesa Krpan, slovenskega proizvajalca, ki so vzdržljiva in odporna tudi na vandalizem, proizvajalec pa ob optimalnih pogojih zagotavlja domet baterije do 100 kilometrov.
Uporabniku bo tedensko na voljo 14 ur brezplačne izposoje, za uporabo storitev sistema KAMKOLO pa se uporabniku zaračuna letna članarina v višini 10 evrov.
Za uporabo sistema KAMKOLO je potrebna osebna registracija uporabnika. Delno registracijo lahko uporabniki opravijo na terminalu ali preko mobilne aplikacije MICycle (www.kamkolo.si). Uporabniške podatke oziroma kartico pa uporabnik prevzame na izdajnem mestu, kjer tudi podpiše pogodbo. Registracijo uporabniklahko v celoti opravi na izdajnem mestu, kjer izpolni pogodbo, in sicer na Zavodu za turizem, šport in Kulturo Kamnik (Glavni trg 2, 1241 Kamnik).
Ob odprtju sistema izposoje električnih koles je župan Matej Slapar izpostavil, da Kamnik z organiziranim sistemom izposoje električnih koles dobiva mrežo najhitrejšega in najcenejšega javnega prevoza. »Želim si, da bi tako občani, kot tudi obiskovalci prepoznali prednosti uporabe Kamkolesa in ga v največji možni meri uporabljali pri svojih vsakodnevnih opravkih, ter na ta način prispevali k zmanjšanju negativnih vplivov motornega prometa na okolje, vzpodbujanju trajnostne mobilnosti in uporabe koles za vsakodnevna opravila. V kolikor bo sistem dobro sprejet, bomo mrežo postaj v prihodnje razširili, ter v sistem dodali nova kolesa.«